dinsdag 29 maart 2011

reis geboekt en begin van de voorbereidingen

Hallo,

Binnen 3 maand is het zover. Onze reis naar Amerika.

Onze reis is al een tijdje geboekt (van begin februari). Onze vliegtuigtickets zijn al geboekt en de hostels liggen al vast (zie onderaan het bericht voor info rond onze hostels). We moeten enkel nog een couchsurfplaats vinden om er 1 nacht te verblijven, maar dit is nog te vroeg om te zoeken.

We hebben al een new york pass besteld en gekregen. Dit zorgt ervoor dat we in New York zo goed als alles kunnen bezoeken en hierdoor moeten we er ter plekke niet betalen voor de bezienswaardigheden. Dit komt dus voordeliger uit en nog een groter voordeel is dat we voor sommige bezienswaardigheden niet moeten aanschuiven en hierdoor minder tijd verliezen en dus meer kunnen bezichtigen.

Ik ben momenteel bezig om een soort planning te maken en om te kijken wat we op voorhand moeten reserveren (de tours enzo). Dit zorgt ervoor dat ik echt al heel veel zin heb in onze reis naar Amerika. Ik heb ook al verschillende reisverhalen gelezen en dit heeft ervoor gezorgd dat ik ook een reisverhaal zal bijhouden (als ik dit volhou natuurlijk;)).

De reispas is al aangevraagd en voor sommige andere voorbereidingen ben ik volop mee bezig.

Onze hostels:

http://www.hostels.com/hostels/new-york/la-sienna/33822

http://www.hostels.com/hostels/washington-dc/aunt-beas-little-white-house/37827?HostelNumber=37827

Tot het volgende bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten